Конкурс "Вчитель року 2016"

Навчальний тренінг для учасників конкурсу Учитель року - 2016

  9 грудня відбувся тренінг "Удосконалення персональних веб-ресурсів і технологія їх застосування в професійно-фаховій діяльності вчителя". Учасники конкурсу мали змогу познайомитись, обмінятися враженнями від участі в І етапі конкурсу "Учитель року - 2016" та налаштуватись на ІІ етап, дізнались про особливості подальших етапів конкурсу та одержали корисні рекомендації щодо вдосконалення змісту блогів (сайтів).

 Опис педагогічного досвіду з проблеми
«Продуктивне навчання  на уроках математики  з використанням     комп’ютерних технологій»
            
                                                         Найуспішніший життєвий шлях людини
                                                         пролягає через продуктивний характер
                                                         її ставлення до життя
                                                                                                            Е.Фромм                                                      
                       
                                                                  В особистій практиці сховані таємниці  
                                                          швидких і надійних успіхів.
                                                                                                          Я.А.Коменський                                                 Актуальність досвіду.  
   Протягом  останніх років   у системі освіти України відбуваються глобальні перетворення, спрямовані на  зміну пріоритетів школи, переорієнтацію її цілей і завдань. Серед провідних принципів нової державної політики в галузі освіти     одним з основних є принцип гуманізації й утвердження людини як найвищої соціальної цінності, створення умов для її навчання та особистісного розвитку.     Проте  сучасна освітня система   несе в собі протиріччя, які суттєво впливають на якість шкільної освіти та бажання дитини вчитися.  Це протиріччя між неефективними традиційними методами і формами навчання  і необхідністю розвитку пізнавального інтересу та здібностей учнів; між необхідністю отримання глибоких, міцних знань і гострим дефіцитом навчального часу через насиченість програм; між груповою формою навчання та індивідуальним розвитком особистості тощо.



7 КЛАС
                       Тема уроку: «Таємниці трикутника»
Мета уроку: 
-         узагальнити початкові знання про трикутники: означення, елементи трикутників, їх види та  властивості;
-         формувати  вміння розв’язувати геометричні задачі різних типів;
-          розвивати    дослідницькі  навички, предметні та життєві  компетентності учнів;
-         формувати  культуру  усного та письмового математичного  мовлення,  пізнавальний інтерес до вивчення  предмету.
-         виховувати толерантність, культуру спілкування.

  Тип уроку: урок закріплення та практичного застосування знань.

                                                             Дивитися далі...

                                                                   9 КЛАС
Тема уроку: «Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень»

Мета: закріпити знання учнів про види геометричних перетво­рень графіків функцій і  зв'язок між видом перетворення та видом рівняння, що задає дану функцію;
закріпити практичні вміння виконувати послідовні перетворення графіків елементарних функцій для побудови даних алгебраїчних функцій відповідно до складеної схеми дій;
розвивати  графічні навички учнів, алгоритмічне мислення, уміння   робити висновки і   узагальнення;
виховувати   прагнення до вдосконалення знань, працьовитість, культуру усної та письмової математичної мови.

Тип уроку: закріплення знань та вмінь, відпрацювання навичок;
                                                                 Дивитися далі...

                                                                Дивитися далі...
                                                                  11 КЛАС

Тема:   «Двогранний кут. Лінійний кут двогранного кута»
Мета:  сформувати поняття двогранного кута, лінійного кута двогранного   кута, вміння будувати двогранний кут та відповідний йому лінійний; розвивати   логічне та  алгоритмічне мислення, просторову уяву, вміння   аналізувати        інформацію, бачити  закономірності; формувати   культуру математичних      записів,  самостійність, прагнення до  самовдосконалення.


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
                                                             Дивитися далі...


                                                             Дивитися далі...               

2 комментария:


  1. Вельмишановна Наталія Миколаївна, вітаю з успішним виступом в другому етапі (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» в номінації «Математика». Щиро бажаю професійної наснаги та успішного втілення всіх творчих задумів!
    Прізвище конкурсанта Загальна відомість
    навчальний проект урок самоаналіз сума рейтинг
    1 Сіренко О.А. 23,83 89,83 9,00 122,67 1
    2 Мільгевська Н.М. 25,17 82,17 8,33 115,67 4
    3 Рафальська О.Д. 23,00 81,83 8,67 113,50 5
    4 Гниленко А.В. 16,33 71,33 6,67 94,33 9
    5 Костенко А.В. 20,33 81,33 7,00 108,67 6
    6 Друзь О.О. 24,00 76,33 7,50 107,83 7
    7 Дорошенко С.О. 28,67 79,50 8,83 117,00 3
    8 Кулай О.М. 20,83 68,00 7,17 96,00 8
    9 Труш Г.А. 23,33 88,33 9,17 120,83 2
    З повагою Воробйова Алла Іванівна кандидат фізико-математичних наук, Соросівський доцент, доцент кафедри прикладної та вищої математики Чорноморського державного університету імені Петра Могили, голова журі.

    ОтветитьУдалить
  2. Вітаю з подоланням такої нелегкої сходинки - проходженням та успішним виступом в обласному етапі професійного конкурсу "Учитель року - 2016". Це фестеваль для творчих, наполегливих, цілеспрямованих! Ви, однозначно, з цієї кагорти. Наснаги Вам, високих результатів, допитливих учнів та творчих звершень!
    З повагою Старостенко Світлана Богданівна.

    ОтветитьУдалить