Методична скарбничка

                                 Розвиток і удосконалення обчислювальних навичок
                                                  учнів на уроках математики

  Курс математики 5-6 класів являє собою органічну складову частину всього курсу шкільної математики. Саме в цей час закладається основа для вивчення мамематики в старших класах: учні удосконалюють набуті в початковій школі обчислювальні навички, набувають і нових умінь виконувати дії із звичайними та десятковими дробами.


Технології колективно-групового навчання
на уроках математики.
                                                                      Необхідно, щоб той, хто що- небудь уміє,
                                                                      навчав цього інших,
                                                                     які мають  у цьому потребу.
                                                                                                                       А.Дюрер

                                                                     Учитель – лише співробітник, помічник і     
                                                                      керівник дитини у власній її праці.
                                                                                                                   П.П.Блонський 
   Протягом останнього десятиріччя в системі освіти України відбуваються глобальні перетворення, спрямовані на  зміну пріоритетів школи, переорієнтацію її цілей і завдань на задоволення потреб кожної окремої особистості, а не лише суспільства у цілому.
   Провідні принципи нової державної політики в галузі освіти закріплено в Законі України «Про загальну середню освіту»  та «Концепції загальної середньої освіти» (12 – річна школа), інших нормативно-правових актах. Серед цих принципів   одним з основних є принцип гуманізації й утвердження людини як найвищої соціальної цінності. Розвиток особистості стає головною метою освіти.
Далі...

Компьютер в школе: за и против
Компьютер в школе: за и против «Хороший учитель с мелом в руке лучше плохого с навороченным компьютером…» (Из сообщения на педагогическом форуме)

Век информации Главным преимуществом компьютерных технологий перед прочими средствами обучения является то, что они способствуют развитию у учащихся соответствующего 21 веку умения получать и накапливать знания. Всего несколько десятилетий назад не требовалось умения самостоятельно найти и оценить информацию.
Далі...

Метод проектів. Використання на уроках математики.

  Дати дітям радість праці, успіху в навчанні, пробудити в інших серцях почуття радості, особистої   гідності – це перший заповіт учителя. В наших  школах не повинно бути нещасних дітей, котрих   тривожить думка, що вони ні до чого не здатні.  Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил   дитини, що породжує енергію для подолання труднощів і бажання вчитися.
                                                                                                          В.О. Сухомлинський

   Мета державної політики щодо розвитку освіти, як зазначено в Доктрині освіти в Україні в ХХІ столітті, полягає у створенні умов для розвитку особистості та творчої самореалізації кожного громадянина України. На сучасному  етапі розвитку освіти необхідно, щоб дитина навчальну задачу усвідомлювала як вільно вибрану, приймала її на основі бажання. Пізнавальна потреба дитини гасне, коли її примушують, змушують учитися.
Далі...

И.Г. СУХИН
Задачи из тетради гнома Загадалки
ОТ НУЛЯ ДО ДЕВЯТИ
(однозначные числа)
1. Что больше: наименьшее натуральное число или наименьшее простое?
2. Что меньше: самое маленькое натуральное число или самое маленькое однозначное?
3. Что больше: наименьшее чётное число или наименьшее нечётное?

4. Какое однозначное число не является натуральным?
Далі...

Формування наукового світогляду на уроках математики засобами інформаційних технологій

    Методика викладання математики перебуває на етапі розроблення оптимальних форм і методів застосування комп’ютерних технологій.
   У своїй практичній діяльності кожен учитель, що проводить навчальні заняття з використанням ІКТ, обирає потрібний йому за різними параметрами набір педагогічних програмних засобів, що підвищує ефективність його праці, а   рівень теоретичних знань, практичних умінь і навичок його учнів  наближує до вимог сьогодення. Окрім цього, для

кожного вчителя є важливим не лише досягнення максимального результату роботи, але і спосіб його досягнення.
Далі...

Комментариев нет:

Отправить комментарий